Verslag vergadering 04 December 2015

  • Posted on: 4 January 2016
  • By: admin

Agendapunten:

  1. Uitstap 2016
  2. Clubfeest 2016
  3. Extra activiteit
  4. Bestelling kledij
  5. A- en B- en D-ploeg
  6. Bestuur
  7. Varia

Aanwezig: Maarten, Patrick Ooms, Ingrid, Klaartje, Bart V, Marc C, Gerry,Toon, Chris, Thérèse, Hugo, Dirk, Jef D, Geert, Geert, Andre, Hilde,Patrick Smolders, Wim, Artin, Charel, Myriam, Sandra V, Sandra O, Marc

1. Uitstap 2016

Onder voorbehoud van wijzigingen in de vluchten, vertrekken we omstreeks 17:30 Hr op 21 mei naar Zaventem.

Onze vluchtgegevens:

  • Vertrek 21 Mei 19:00 Hr (landen 20:40 Hr) HQ1324
    Terug 28 Mei 21:40 Hr (landen 23:20 Hr) HQ1324

We verblijven in Riccione, hotel Poker

De voorlopige kostenraming:

  • Vlucht 165.00 €
    ​Hotel 355.00 € voor dubbele kamer; 390.00 voor een enkele
    Busvervoer naar Zaventem: 40.00€
    Huur + verbruik en wegentax camionette: 20.00€
    Totaal dus ongeveer 580.00 € / 615.00€

Ik wacht echter nog een aantal bevestigingen af om de definitieve prijs vast te leggen.

Verder gaan we kijken om van 21 tot 24 juli nog een korte uitstap te organiseren. Artin gaat bekijken of hij in Landal op de Cauberg iets kan regelen. Meer info zal nog volgen. Voor 2017 werden een aantal opties gelanceerd. Graag uw keuze bekend maken via het formulier online

2. Clubfeest 2016

Op 28 februari zullen we ons clubfeest organiseren. Dit jaar gaan we voor een wandeling om 0900 hr, gevolgd door een Brunch om 1030 hr. Je kan uiteraard ook aan slechts 1 van de 2 activiteiten deelnemen. Gezinsleden zijn welkom! Graag via hetzelfde formulier invullen

3. Extra activiteit?

We zouden nog een extra activiteit willen doen. Verschillende voorstellen werden genoteerd, en staan op http://goo.gl/forms/9ANk8OTwCJ om te stemmen.

4. Bestelling kledij

De bestelling voor de kledij werd gelanceerd. Iedereen heeft normaal een mailtje gehad met de prijs van zijn/haar tenue. Graag dit betalen voor half februari op onze rekening: BE59 0688 9927 7226

5. A- en B- en D-ploeg

Wat de evaluatie van 2015 betreft, noteerde ik dat de dames graag meer vrouwelijke leden hebben. Ik roep dus iedereen op om wat reclame te maken bij de buurvrouw, zus, nicht, … Mannen zijn uiteraard ook nog welkom.

Het vertrekuur voor de B blijft behouden zoals 2015 (maart en oktober 0900 hr, de rest 0830 hr). De A zal dit volgen, behalve in juni, juli en augustus. Dan vertrekken ze om 0800, om bij lange ritten niet te laat thuis te komen.

6. Bestuur

Er waren geen nieuwe kandidaten voor het bestuur.

7. Varia

  • Stand 2015: Klaartje en Willy zijn de kampioenen: Klaartje heeft de meeste punten verzameld, waarvoor proficiat, en de naam van Willy kunnen we toevoegen op de Platte Band trofee. Een mooi eerbetoon aan Willy, we zullen hem hierdoor een mooie ereplaats kunnen bieden.
  • Geert Van Loy heeft aangeboden de website onder handen te nemen. Ik dank hem al op voorhand hiervoor.
  • We gaan, eens de nieuwe kledij geleverd is, een fotoshoot organiseren, zodat we onze sponsors een collage met onze foto en een T-Shirt kunnen aanbieden.
  • Graag nog een warme oproep aan diegenen die hun gegevens nog niet hebben ingevuld op  http://goo.gl/forms/f1wcKoD9xU Op die manier kan ik correcte informatie meegeven met het clubboekje.
  • Sandra gaat nog ergens trachten een Mountainbike weekend te organiseren. De details zullen zeker nog volgen, maar zijn, zoals jullie waarschijnlijk gelezen hebben, afhankelijk van haar gezondheid.

Aan iedereen bedankt voor de deelname aan de vergadering

Groetjes,

Jef